Ne várja meg, amíg meghibásodik a kályha, vagy megáll a mikromotor!
Az ünnepi leállás alatt hozza el hozzánk Ivoclar® kályháját és szakszervizünk elvégzi a szükséges tisztítási, karbantartási műveleteket, a gyártó előírásainak megfelelően. Amíg Ön pihen és ünnepel, mi megtisztítjuk és átvizsgáljuk a kályháját, igény esetén elvégezzük a szükséges javításokat, hogy az őszi-téli megemelkedett munka igényeket Ön kipihenve, kályhája pedig a szezonra felkészítve, a legjobb állapotban tudja kiszolgálni. A legtöbb komoly - és nagy javítási költséggel járó - hiba az átvizsgálás során előre észlelhető, egy részük elhárítható, megelőzhető.
Nem elégedett az égetés minőségével?
Emlékszik, mikor volt utoljára kalibrálva a kályhája?! Az égetési programok hőértékeinek módosítása, véletlenszerű megemelése sok esetben nem biztosítja a kívánt eredményt. A fűtőszál kalibrálás nagyban befolyásolja az égetés minőségét, ezért - a gyártó javaslata alapján - hat havonta szükséges azt elvégezni. Szakszervizünk - kályha típustól függően - néhány óra alatt, eredeti Ivoclar® anyagokkal elvégzi az esedékes kalibrálást.
Vákuum problémák?
Az égetés során a különféle anyagokból kiváló gázok, gőzök a vákuum rendszerbe kerülnek és ott lerakódásokat, szennyeződéseket okozhatnak. A kályha vákuum alkatrészeinek tisztítása, cseréje sok esetben elegendő a vákuum problémák megoldásához. Mivel azonban a vákuum rendszernek elválaszthatatlan része a vákuum pumpa, ha lehetőség van rá, tisztítás és átvizsgálás céljából azt is hozza magával a szervizünkbe.
Software frissítés?
Ahogyan a számítógépek és a mobiltelefonok, úgy a kályhák is saját operációs rendszerrel üzemelnek. Ugyanúgy, ahogy a többi készüléknél, a gyártók a kályhák esetében is folyamatosan fejlesztik, javítják ezeket a programokat. Javasoljuk, hogy a kályhákat minden esetben a legfrissebb software verzióval használják, illetve amennyiben az indokolt, frissítsék azt.
A karbantartás során - igény esetén - a szükséges software frissítést és az időszakos fűtőszál kalibrálást is elvégezzük.